Trötthet suger!

oohja, om det gör. Är så sleten så vet inte vad, men jag går upp med ett leende ändå :) Ska snart ta och tvätta ansiktet och dra på mig ett par leggins för ska till stan och träffa Paulina :) Hon ville käka på mulan så hon bjuder mig, hon är verkligen världens sötaste tjej :) Sen blir det väl att gå runt lite på stan och så ska jag till systemet för att handla inför den 4:e :D Hihi, blir öl och en vin flaska. Mhmm! Sen ska jag även gå och köpa en till rullgardin, kostar endast 100:- på jysk nu. Så passar på :D Så man får iordning det fönstret med och slipper ha lakan för. :D  Måste plocka bort allt från golvet med, men det tänkte jag ta sen när jag kommer från stan för det orkar jag inte nu. Hinner gör jag inte heller, och imorgon ska jag storstäda lägenheten för det ser ju fan förjävligt ut här :O Fattar inte hur jag lyckas, uuuh! Nej men nu ska jag fixa det sista innan jag kan gå :) Ska ta kort på sakerna sen som jag köpte :)

Puss på er! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback