Vilka sovtyper jag är.

Jag ligger alltid i olika "ställningar" när jag sover, så jag slänger upp dom jag är.

1. Fosterställning
Fosterställning är den vanligaste sovställningen. Av de 1000 testpersonerna sov hela 41% på det viset, varav mer än dubbelt så många kvinnor som män.
De som kryper upp i fosterställning beskrivs som tuffa på utsidan men känsliga i hjärtat. De kan vara blyga när de först träffa någon, men slappna snabbt av.

4. Soldatpositionen
Åtta procent av testpersonerna valde att sova liggandes på rygg med båda armarna vis sidorna.
Människor som sover i denna position är i allmänhet lugna och reserverade. De tycker inte om att göra väsen av sig, men ställer höga krav på sig själva och andra.

5. Fritt fall positionen
7% av testpersonerna sov på detta sätt, på mage med händerna runt kudden och huvudet vänt åt sidan.
Dessa personer beskrivs som sällskapliga och fräcka, men med en tendens att vara nerviga och sköra. De gillar inte kritik, eller extrema situationer.

Vilka är DU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback