Vilken av dom?

Jag står mellan 2 mobiler, vet inte riktigt vilken av dom jag ska ta. Tänkte jag skulle börja spara till någon av dom för är sjukt trött på den jag har nu, bara krånglar och har sig. USCH!



Xperia x10 mini pro, dock har den ju tangentbord man kan dra ut. Men knapparna är helt sjuka, stela och är svåra att trycka på (Har testat mamma´s telefon) Och sen vet jag inte om den har blixt (?) någon som kan svara på det? 




Xperia x10 mini, väldigt liten och söt, den här även blixt. Är sjukt sugen på den här för den påminer om x8 (Pappa har den och vart sjukt sugen på den) 

HJÄLP?
och maddis, du behöver inte svara på det här :P Jag vet att du inte tycker någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback