Värmeslag.

Herregud vad varmt det är, tror jag dör lite :O Det var inte kul att stå och diska i solen, har ju ett fönster ovanför diskon och solen lyser in där. Fy fan, just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Blir hemgjorde hamburgare och pommes, orkar inte göra något mer komplicerat. Efter jag har åte blir det en lång kylig dusch, gud vad jag längtar. Jag vill ha natt nu, och så får det gärna blåsa lite så det blir kyligar här. Har ju som sagt bestämt att vara vaken inatt så jag kommer iväg imorgon och kan kolla på lägenheten :) Wohoo. Ska även gå förbi en annan lägenhet som jag faktiskt har redan tackat ja till, har ju tre stycken att kolla på och har tackat ja till ALLA! :D Hihihi. Nej men, skriver nog lite senar. Ska ju vara vaken hela natten..



Höstlovet 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback