Godermorgon.

Ja, nu sitter jag här. Men ska snart lägga mig en stund till för har en sån kraftig huvudvärk, om några timmar ska jag ta tag i den disken som är (vi andänder tok för mycket glas känner jag!) Sen ska jag ta och dammsuga hela lägenheten med hade jag tänkt. Ska även ta och plocka iordning min tvätt så det ligger nerpackat i påsar, måste även bädda nytt underlakan för ni ska bara se hur mycket päls det sitter i det jag har nu *Jädrans katter!* Det ska vara svart men det är typ grått, snyggt? Njaa, kan nog inte hålla med om det. Men vi höres om några timmar igen gullungar där :)




Btw, på Måndag har jag tid hos en läkare på psyk. Då blire nya insomningstabletter och även lugnande som jag
kan ta när jag får ångest, bra va? Ooohja!

godmorgon och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback