Hej älsklingar.

Hoppas ni inte har saknat mig för mycket, men har verkligen inte haft ork till att sitta framför datorn det senaste. Men tänkte skriva vad jag har gjort dom senaste dagarna :)

Fredag: Mamma kom och hämta mig för ville inte sitta hemma ensam och bara må dåligt så hon hämta mig, innan vi drog hem till tornstigen så var vi till lidl. Jag tänkte köpa energydricka och chocklad, mamma var snäll och betala det :) Tack! Sen blev det hemåt, jag gick ut med Klara medans mamma gjorde mat.  Vi kom inte speciellt långt innan KLara la sig ner och vägrade gå mer xD Hon vile hem till mamma (morsgrisen själv) Så gick hemåt, slappa framför tvn lite och kollade facebook lite innan vi skulle äta. Till middag blev det tacos, var riktigt gött kan jag säga er. Sen tjöta vi en heldel och kollade på lite program. Vid elva körde hon hem mig och jag la mig rätt tidigt faktiskt.

Lördag: Jag kom upp ur sängen kl 12, messade med Paulin och hon kom hit vid 14:00. Vi mötes utanför coop för skulle handla lite :) Så det inhandlades lite cola,chips och baguetter. Gick hit och kollade lite på tv och käkade upp baguetterna. Sen fick hon för sig att hon skulle städa så hon dammsög och skura hela mina lägenhet. GALEN MÄNNISKA! Haha :) Vid fyra kom Emma hit så vi satt och tjöta och efter en stund drog vi igång Burlesque, höhö! Tjöta lite mer och sen skulle Paulina gå och möta Simon så hon gjorde det, jag och Emma satt och typ tjöta. Paulina och Simon kom tillbaka och efter en stund ringde Jessica C och sa att hon var utanför så då gjorde vi iordning drinkar och fixade iordning det mesta inför spökmaratonet :) Hon kom och vi började kolla på några avsnitt från säsong 1 :) Och det fortsatte så, Paulina och Simon drog vid tolv tiden och Jessica drog vid två tiden tror jag. Emma deckade och jag låg och skrev med folk på nätet :P Yees!

Söndag: Vart slappt hela dagen typ, vi drog till donken för att köpa cheeseburgare. Vi satt där ett bra tag och bara tjöta och njöt av den någorlunda varma luften :) Yees, sen drog vi hem igen. Emma försökte få tag på någon som kunde köra henne till challa så den sista vi fråga var Andrea :) Hon sa ja så vi lånade mammas bil eftersom Andrea´s bil är lite krånglig så ja :) Så jag,Andrea,Emma och Jive satte oss i bilen och drog mot Challa. Hade de riktigt kul. Mjaa..


Så det var min helg i stora dra, så slänga upp videos och sånt sen :) Men tills des så får ni ett roligt klipp från Youtube. Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback