Hoppas ni förlåter mig.....

..... för att jag inte har bloggat något idag. Men har inte haft orken till det och alla mina idér var helt borta, mitt huvud har varit så fullt i en massa andra saker. Haft lite saker att fixa inför helgen då bästa Emelie&Elin kommer, kanske Maddis med :) Hoppas verkligen hon hänger med, har flyttat på lite saker som satt på väggen och ska snart ta tag i den kokande stekpannan på spisen. Kokar bort all fett=enklare att diska :D Wohoo! Ska även hänga upp drapperi för dörren in hit :) Kanske blir ännu bättre :D Håll tummarna, kort kommer. Sen ska jag även ta och börja fixa filmerna från igår med. Annars skäller väl Paulina på mig :P haha, idag hade jag Paulina och Johan på besök här, jag gjorde mat och så kollade vi på ett avsnitt av ghost Adventures och tjöta massa :) Mhmm, nej men nu ska jag ta tag i stekpannan jag sätta upp drapperiet så jag får det gjort :)

Skriver sen igen :) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback