Massa saker.

Jaa, snart kommer det hit mer saker xD Haha, men vi har planerat hur vi ska lösa allt. När Marcus och Pontus kommer så lastar dom bilen full med lådor och kommer hit sen åker odm tillbaka och packar den bilden med lådor och sånt sen åker pappa dit och hämtar hennes sängar (eftersom hennes mamma inte verkar vara så villig med att hjälpa henne!!!) Samtidigt som dom gör det så ska jag och paulina skruva isär bordet och ha ner det till källaren. ska strax bära ner det andra nattduksbordet och ta med en sopsäck så jag plocka upp det som ligger löst :) Blir mer plats så! Yees! Nej men nu ska jag ta och göra ngt annat xD Haha..






Fick även nyckeln till hörnskåpet idag så nu har jag satt en lampa där i och ställt sprit flaska där xD Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback