Ny människa.

Känner mig som en helt ny människa, rakade benen,under armarna, på det privata stället. Sen hade jag schampoo,silver schampoo och balsam i håret :) Till slut så filade jag fötterna, så nu har jag nyss smörjrt in fötterna och benen. Det enda jag vill ha nu är ju noppade ögonbryn, någon som kan ställa upp och göra det? Mina börjar se ut som buskar och vill inte raka dom för det blir bara fel då. Iaf, idag har det blivit slappt för jag sover för dåligt, orkar verkligen inte med det så mycket längre. Vi har städat lite och plockat undan lite saker, så nu förutom mikron då så ser det riktigt ra ut i köket :) Tycker iaf jag! Är röd under ena ögat, fattar inte varför. Sen gör det ont när jag kliar. Men men, nu ska jag funderar på vad jag ska käka. Kanske skulle göra stark kyckling wook eftersom Paulina hade tänkt att göra tomatsoppa (Eller?)

Skriver sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback