Slappar dag deluxe!

Oohja! Har nyss fått igång Paulina´s stereo :) YesYes, hade en riktigt trevlig kväll igår :) Var skit kul! hehe, dock gick det riktigt segt ett tag där. Men sen kom Hampus och Andrea och då blidde det drag :D Efter en stund drog Andrea till donken för hon var hungrig och sen när hon kom tillbaka hade hon med sig en kille som heter Kim, riktigt trevlig! :) Vi satt och tjöta i ett antal timmar, åkte med Andrea hem vid tre tiden tror jag. Haha :) men ja, tog riktigt lång tid innan jag somna för det var ISKALLT i lägenheten. Jag skojar inte! uuuuh! Fönstret vid min säng stod öppet, helt. Katterna har iaf varit duktiga och inte gjort något dumt som att hoppa ut genom fönstret, så är stolt över dom :D men jag läste lenas blogg och hon hade skrivit om alla frisyrer och färger hon har haft. Kanske också ska göra det, eller vad tycker ni? :D

Kommentarer
Lena

Tycker jag att du också ska göra :)

2011-03-26 @ 17:09:42 | http://leeenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback