Städar Janna.

Hej!
Förut när jag satt och vänta på bussen hem från stan efter att ha lämnat lite papper till soc så fick jag världens ångest-attack. Var nära att börja gråta, men tyglade det och satte mig på bussen hem. Så fort jag kom hem satte jag mig i telefon och ringde hyresgästföreningen för att få tag på min handläggare där, han ska ringa så fort han kan! Tur det, sen började jag plocka iordning här hemma. Tog upp saker från golvet och sen fram med dammsugaren, brände en skiva och satte i på hög volym. Har nu dammsugit hallen,tv.rummet och köket. Ska strax ta sov-rummet och sen ska det skuras och all diska ska bort! På detta vädrar jag med för måste få in ny luft i lägenheten för det har känts rätt instängt! Mjaa, någon gång måste det göras med. Ska försöka få det mesta klart innan det är dags för att tvätta, 17:00 har jag tid så det är lika bra att fortsätta!



Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback