Akuten.

Idag var jag en stund på akuten för får knappt någon sömn och hostar så jag nästan spyr.. Inte alls för mysigt ska jag säga er. Han lyssna på mina lungor och sa att det lät bra, han skrev ut Cocilliana som jag kan hämta ut imorgon.. Fick även tre små rör med hostmedicin i som jag skulle ta ett av när jag kom hem. Så har tagit 2 det tredje tar jag strax innan jag ska lägga mig.. Så under veckan blir det inte många knop kan jag säga er gött folk. Så ska försöka att blogga lite mer och kanske fixa ihop ett videoinlägg på min lägenhet :) Men måste städa lite först eftersom det väldigt lätt förfaller när man är förkyld så ja :) Men det märks, så det blir PARTY till helgen för mig ändå :D
Nu ska jag försöka få någon att köra mig till donken för är riktigt sugen på det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback