På bättringsvägar.

Börjar redan känna mig bättre och det känns helt underbart :) Just nu klunkar jag honung och citron té med halstablett i. Mitt huvud är lite smått groggy tack vare hostmedicinen men det känns riktigt gött :) Har inte haft så mycket besvär med hostan idag och that´s löööööveliiii! Så jag kanske blir frisk innan helgen :D Hur bra är inte det lixom? Var hos Jessica förut för hon ville ha sällskap så tog med mig en kopp med té så satt vi ute och rökte och tjötade sen började min mage bubbla så tänkte dra hem och då upptäcker jag att jag har glömt nyckeln hemma och porten låser ju klockan nio.. Så då fick jag be mamma komma ner med extra nyckeln, hur smidig är inte jag då på skala 1-10? Haha, mjaa. Men nu ska jag lägga mig och glo på tv, om en stund blir det att ta en ny dos av hostmedicin.. Ska även försöka komma i sängs tidigt idag för ska in och lämna in kvittot på medicinerna så jag får tillbaka pengarna för det :) Göttans iaf... Hörs imorgon sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback