Sårad för sista gången.

Jag är så trött, nu var det sista gången du såra mig. Bara sluta svara sådär, och tar bort det jag skriver till dig på facebook. Nu är jag så trött på att bli dåligt behandlad och är nyfiken på om jag går bättre ihop med tjejer. Så killar, ingen idé längre.. Jag ville bara ha någon att dela mitt liv med, jag trodde att jag äntligen hade en chans när du gjorde slut med den där jävla fjortisen. Men det verkar som om du har träffat en ny "Nej, hon är bara min vän!" Visst.. Om du säger så..








Jag ska försöka börja blogga igen, men har nu det senaste lixom "sugit" in allt här i Dottevik och har även varit väldigt sjuk och sovit väldigt dåligt, detta har resulterat i att jag har varit väldigt snurrig i huvudet hela tiden.
Men snart kommer jag tillbaka till er, hoppas ni har saknat mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback