Snaaaart!

Snart är det Fredag, ska bli så jävla kul och träffa Maddis då det var vid mârten sist. Saknar den lilla glädjespridaren! Älskar hennes skratt, vi har även planerat att gå och kolla på Titanic 3D, hoppas jag klarar av det :P Sen på Måndag blir det partaj och grillning eftersom det är Valborg, funderar faktiskt på att köpa en grill men vet inte om jag har råd, får ta och kolla upp det :) Mhmm! Sitter och skriver med en kille på bdb som jag inte har skrivit med på vääääldigt länge. Känns rätt skönt faktiskt. Sitter och försöker komma på vad mina Franska släktingar heter i efternamn. Får ta och ringa mormor eller ngt imorgon :) Tänkte leta upp dom på fb, skulle vilja skriva med dom och höra när dom kommer till Sverige nästa gång^^ Myees!

Kommentarer
susann palm

Vanja o Peirre heter Fanon!Fast det kanske inte de andra heter?

2012-04-26 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback