Godmorgon!

Jag försöker ställa om min dygnsrytm och min sjuksköterska har gett mig en uppgift att försöka komma upp runt 12:00 tiden varje dag så jag ger det ett försök :) Behövs ju om jag ska orka fixa mina matvanor! Yees, idag händer det inte så mycket. Ska snart in till soc och lämna in alla papper så man får pengar :) Men just nu sitter jag och dricker cappuccion och chillar lite innan det är dags att dra in till staden för att fixa allt. Det är drygt men måste göras tyvärr :( Lite senare kommer min kusin och han flickvän med, dom lånar mitt förråd just nu så dom ska hämta lite saker och ställa in lite andra saker. Det är fan fullt med saker xD Men ja! Nu ska jag göra iordning mig för snart måste jag gå till bussen :) 



Här får ni en gammal bild på mig medans jag är bort. 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback