Janna <3 DaStar

DaStar är tillbaka, fatta vilken lycka. Har saknat det som fan, det är där jag har träffat de flesta kompisar jag har runt om i Sverige. Där träffade jag även Tobias från Orsa som jag var ihop med i 9-10 månader. Kommer ihåg att han hade skickat ett medelande till mig där det stod "Gud vad söt du är, måste bara säga det!" och där började det, jag var just då trött på killar och trodde han var sådan som bara var ute efter sex eller ngt. Sen så vart vi ihop och han var världens underbaraste grabb, vissa dagar kan ja sakna honom faktiskt. Kika in på hans Facebook för någon vecka sen och såg att han har fått en dotter, tror det var en dotter. Det kändes lite som ett slag men ändå är jag glad att han har det liv han ville ha och slipper jobbiga mig med mina humörsvängningar och sånt. Men iaf, det var ju på DaStar jag träffade Emelie och Maddis, har skrivit på klotterplanket att jag var så jävla trött på Arvika och ville flytta där ifrån. Då fick jag ett svar av Maddis tror jag där hon skrev att dom två var från Arvika. Sen var jag fast vid DaStar, Ville veta mer om dom, hur dom uppfattade Arvika, vart dom hade bott, om vi någonsin hade träffats osv. Vi har förmodligen gjort det eftersom dom lekte i Dottevik när dom bodde i Arvika. Kommer ihåg att jag kunde sitta varje dag och vänta på att dom skulle logga in på DaStar igen.  Tack vare det lilla sketna klotter inlägget så har jag fått två UNDERBARA vänner som står mig väldigt nära och skulle kunna ta en kula för dom båda. Kan ju säga att jag faktiskt har haft två förhållanden tack vare DaStar, Tobias och Pierre. Gudars när jag och Emelie gjorde upp att vi skulle överraska honomm.. Den var den bästa helgen i mitt liv, fick träffa massa härligt folk och alla hade jag ju redan pratat med via DaStar :) Haha..

Nu vart det väldigt mycket, men lyckan bara brinner i mig. 


Kommentarer
Emelie

Så jävla fantastiskt! <3

2012-07-30 @ 04:01:39 | http://takeitontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback