Trött på det.

Börjar bli riktigt trött på att vara ett andra hands val, känns som om jag alltid är det. Kan ju berätta att det är inte alls kul att känna så, att alltid få sitta och vänta på folk. Om folk ffår vänta på mig blir dom oftast sura och skit, men jag! Jag måste vänta, blir galen på hela situtionen. Om inte Emma och dom hade kommit igår hade jag nog rivit isönder hela lägenheten, var påväg tills jag ringde till Emma och hon sa att hon kunde komma. För strax innan där slog jag i dörrar och sparka på allt som kom i min väg (inte katterna då, men saker) var så förbannad. Är fortfarande grinig men inte lika mycket längre, ska ta tag i att städa lägenheten om en stund. Om jag orkar, för är helt slut i kroppen och har lite för många tankar som går i huvudet så skulle nog inte kunna koncentrera mig ordentligt. Hmm, det märks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback