Det ska du ge fan i!

Mitt psyke är i botten, är så himlans slut i kropp och själ. Vet inte riktigt vad jag ska göra, börjar även blir förkyld mitt i detta och så håller allergin på och härjar. Det är fan inte lätt i vissa lägen, hade tänkt att dricka i helgen. Men tror nästan jag skippar det med tanken på hur jag mår och så, behöver få ledigt från allt som heter fest och så. Men vet inte riktigt, det är ju midsommar och vill ju dricka! GAAAH! Att det alltid ska vara så, blir smått galen på mig själv här faktiskt. Men men.

Idag fick jag mathandla äntligen, behövdes. Har inte gjort en riktig mathandling på 2 månader så det började bli tomt i frysen och så. Men nu ha jag fyllt på lagret, har även lagt undan pengar till kattmat/kattsand,alkohol och hyran. Väntar ju på hyresavin fortfarande, men funderar på att lägga mig snarrt. Behöver det, behöver en hel natt sömn. Sletsamt att inte kunna sova ordentligt. Blir väl förmodligen stan imorgon med Paulina, hon ska till jysk för att köpa rullgardiner/persiner till sin lägenhet. mhmm. 

Nu orkar jag inte skriva något mer, kommer inte på något mer heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback