Dustin home tävling.

Jag är med i en tävling på Dustin home där man kan vinna något som är värt upp till 10000:- Det jag har valt är en Nikon D3200+Optik 18-55 VR + 55-300 vr, då en systemet kamera skulle vara ett steg mot min dröm till att bli en fotograf. Kan så länge som jag minns velat bli en fotograf, kommer nog från mamma för hon höll på med det när jag var liten och det smittade av sig. Sen så behöver jag en ny kamera då min kompakt kamera håller faktiskt på att dö, tar ca 1 minut ibland innan jag tar kort. Den har ju även varit med ett bra tag och fått många fina kort med den, men vill byta upp mig och börja ordentligt. Vill ju så gärna lära mig mer inom foto och en systemkamera skulle ta mig steget närmre en av mina drömmar. Sen har jag även aldrig vunnit något på någon tävling i hela mitt liv.











dustinHomeCompetition.jpg Vill du ha en surfplatta med windows? Dustin har de senaste versionerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback