Flytta på dig!

Sitter och pumpar lite musik på dvdn, ska snart ta och göra iordning mig för att dra ner till stan och fixa lite mer alkohol! Idag ska vi ju fira Texas för hon tar studenten idag :D:D Hihi! Så det blir fest här eftersom det inte finns någon annanstans där vi kan vara, så det fick bli här. Gick faktiskt upp 11:00 idag, och var pigg också för den saken. Allergin är också mycket bättre idag (ta i trä!) så är på bra humör :) Vill att dagen ska gå fort så allt folk kan börja komma hit och så :D Vill börja festa nu, men får nöja mig med hög musik för tillfället. Men nu ska jag leta upp det jag ska ha på mig så jag sen kan dra ner :) Vi hörs senare kanske! Om jag får väldigt tråkigt xD



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback