Mår dåligt.

Har precis sett en dokumentär på 5:an. Handlad om världens fetaste tjej som dom fick för sig hade mördat en kille, under hela avsnittet satt jag och mådde illa. Hon vägde som mest ett halv ton! Tänk er det, fy fan. Hade precis tänkt att göra mat när programet började och när jag såg henne så ville jag bara spy. Spy upp allt jag har i mig, fy fan alltså för att låta det gå så långt. Det fick en liten eld att åter igen börja brinna i mig, jag ska ner dom kilona jag vill ner. Jag ska bli mindre! Måste börja om på ny kula och ta tag i mitt liv, kan inte låta mig själv fortsätta förstöra min kropp som jag gör nu. Nu jävlar måste jag ta mig i kragen och fixa allt jag har förstört för att få ordning på mitt liv. Och även kanske bli mer accepterad av samhället?

Kommentarer
Anonym

Det är förjävligt att känna att man måste ner för att passa in i samhället. Du är fin som du är!

2012-06-04 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback