Mys Tuffs!

Yees! Satt och kollade lite på efterlyst nyss och då kommer Tuffs och kurrar ihop sig bredvid mig,  massa mys jue :D hhihi! jaja! Har väl inte hänt så mycket det senaste, har haft Emma här under veckan. Så ja, vi har mest tagit det lugnt,tjötat och umgåtts med Jessica och dom :) Rätt gött faktiskt, och idag har jag varit hos mamma. Käka tacos som jag brukar göra där varannan helg. Gött så här helgen innan man får pengar :D Höhö! Slipper man sitta hemma en hel dag och bara ugga. Imorgon kanske Paulina kommer också, hoppas det iaf :) Vore kul! Mhmm! Nej, nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva.... Eller jo, jag börjar se ett ljus i livet! Kanske ordnar sig ekonomiskt :D Hur skönt är inte det? Massa! Myeees! Nej, nu ska jag se om det finns något annat att göra. Är sjukt rastlös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback