Orklös!

Har knappt sovit något inatt... Igen, blir så trött.  Tog sömnis och kunde ändå inte somna, lät som om någon gick utanför fönstret hela tiden och hade en stor rädsla i kroppen ända tills jag slokna då. Vet inte vad tiden var riktigt men men. Sen när jag vakna upp av alarmet ville jag inte gå upp, hade sån konstig känsla i kroppen. Men efter en stund gick jag gick och då vart det raka vägen till soffan, orkade knappt av att gå den lilla biten. Satt där i ett par timmar och  spela lite spel  på facebook. Sen gick jag till affären för att köpa lite götterier och efter det gick en stund bort till Jessica och sen hem igen. Min livsglädje är just nu körd i botten och vill bara ligga under täcket i sängen och gömma mig för allt och alla. Har även suttit och kollat på Big Brother 24/7 typ hela dagen bara för att ha något att kika på, kunde ju lösa in ett dygnspass inatt. Så ja, men fattar inte. Hade massa planerat idag men vakna av upp av att inte vilja göra ett SKIT! Det tär på en... 
Så har suttit inne hela dagen, bara mått skit. Ena stunden fryser jag, andra  stunden svettas jag. Håller jag på att bli sjuk igen eller? Ajaa, resten av kvällen ska jag faktiskt sitta/ligga i sängen. Tänkte snart till sömnis och se om jag kan få sova ett par timmar för imorgon måste jag komma upp i tid. Måste städa lägenheten,boka tvätt-tid och sen ska jag även till psyk 16:00..  Hade även tänkt att mathandla imorgon och ta ut pengar till sthlm resan och ÄVEN hämta ut p-piller till Sunniva och lugnande till mig. Gasch.. Varför måste jag flytta fram på saker hela tiden?





Vilken idiot jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback