Helgen.

Har inte haft så mycket ork att sitta framför datorn, har varit så jävla varmt i lägenheten så har mest suttit ute och chillat i solen och även i skuggan. I Fredags tog jag lugnt, sen i Lördags alltså igår. Så var jag med Paulina och Jessica ute hos Jessica på Prästängen, jag och Paulina köpte med mat och lite alkohol. Var väldigt skönt att vara där ute bara vi tre, vi grillade,drack lite vin och tjöta som bara den. :) Mycket härligt, sen kika vi på ESC och skrek typ halsarna av oss varje gång Loreen fick 12 poäng. Så jävla gött att Sverige tog hem det, sa från början att om hon vann i Sverige att hon skulle gå långt. Se, vad hände? Jo hon vann ESC! Moahaha, eller ngt. Men iaf, idag var jag ute hos mormor med mamma,syskonen och min morbror. Det  är en tradition att åka dit på morsdag, käka god mat och prata lite. Bada även lite, typ upp till magen eftersom jag inte har något ombyte med, tråkigt. Men det får vi ta igen någon annan dag tycker jag :) Någon som är med på det? haha, vi planerade även när vi ska fira mig. Jag fyller ju år dagen efter brosan tar studenten! Men vi bestämde att det blir helgen innan, då blir det att lägga dom pengarna på alkohol till min födelsedags fest och hälften av det ska sparas så jag har pengar när jag ska ner över i landet i sommar :D Ska ju till Götene/Lidköping, längtar som en tok! <3 Menmen, nu ska jag diska och sen glo på lite tv. 

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback