Mycket tankar.

Just nu virrar det runt en massa tankar i huvudet på en, kan inte inte hålla koll på dom och kan inte få dom att stanna. Känner på mig att inatt kommer det inte bli mycket sömn, spec inte med det huvudet jag har nu. Men men, försöker att hålla mig över ytan. Så gött jag kan iaf, idag har det varit en rätt lugn dag. Härligt väder men just nu skulle jag faktiskt vilja att det kom ett åsk oväder så det rensar ur luften lite. Så man kan börja leva ordentligt. Har iaf varit och hämtat en tv-bänk idag som jag länge har velat ha, kostade bara 70:- Perfekt för en som mig, dock har den fel färg men det kan fixas md lite färg senare. Då blir det en svart färg :) Pappa var snäll och betala bänken *happyface* På Lördag ska jag och Paulina till Jessica C, blir nog mysigt :) Ska planera lite närmare imorgon är det tänkt för Jessica hade inte tid att prata förut. Yees! Så ligger det till. Nu ska jag ta sömn medicin och sen fixa mig inför natten och lägga mig, hoppas på att få sova ut imorgon. Har alltid varit någon som har stört det senast på morgonen, så är helt slut på kvällarna! Inte alls för skönt.. 

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback