SpelSpel och spel.

Dom senaste dagarna har jag ägnat mig åt att spela en massa spel på facebook, typ Sims social,Tetris och Monster World. Har varit rätt skönt att koppla av på det sättet och inte tänka på något annat än spelet, att man ska vinna eller fixa just det nu osv. Så har ni myckeet i huvudet så tipsar jag om att sätta er och spela ett spel, typ Tetris. Dock är det beroende framkallande som as, men det är kul :P haha. 

Idag har jag fixat iordning i vardags-rummet, bytt gardiner och sånt. Känns rätt skönt att få det att se ut som ett vardagsrum igen, kan ta lite kort imorgon :) If you want to ^^ höhö. Var även borta hos Gunn en stund förut och lämna tillbaka madrassen, känns skönt att få bort den från sov-rummet. Så nu kan jag ha öppet där igen och låta typ Tuffs lägga sig bredvid och mysa :D Har saknat det. Så ska snart hoppa ner i sängen, gick ju upp VÄLDIGT tidigt idag för att vara mig. Klockan 09:00! Jag och Paulina planerade igår att vi skulle dra iväg på en spontan resa dit, för jag kände att det vore gött att få kolla på lite saker och sånt. Fick 400:- av pappa så vart lite smått och gött :) Köpte även min älskade krydda jag ÄLSKAR från ÖoB. Mhmm! Så nu kan man göra god wook igen :D Men nu ska jag kasta Sunniva i ett fullt handfat med vatten för nu vill hon leka och jag tänkte lägga mig.. 




Vad vore jag utan er: Texas,Melinda,Maddis och Emma <3

Kommentarer
Maddis

<3

2012-05-16 @ 01:50:43 | http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback