Heeeey! Sexy lady!

Mjaa, idag kom jag upp 12:30 för hade fått meddelande av min kusin :P Så då fick man gå upp och inte ligga och lata sig i sängen, just nu sitter jag och kollar på Ellen. Ska snart ta  och rensa lådan och fylla på nytt diskvatten så jag kan diska om en stund :) Sen ska jag ta 15:15 till stan för att handla, brosan hämtar upp mig  efter för han ska vara på miroi tills då så atteeeh! Ja, så  funderar på vad fan man ska käka idag. Men blir nog att köpa  med något från Ica sen :) YesYes! Sen har jag väl inte så mycket mer planerat, så kanske går över till pysselgruppen sen och kikar :) Men nu ska jag fixa här lite och sen bara slappa fram tills bussen går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback