I´m wide awake.

Tjenna där ute i mörkret. Har precis fått i mig kvällsmat och ska snart lägga mig, kör stenhårt nu på att äta 4 ggr om dagen för det håller igång magen och smälter maten bättre :) Påväg mot det bättre, sen har jag även börjat göra smoothies när jag är godissugen. Hjälper extremt mycket mot den, så imorgon ska jag ner till stan och köpa mer frysta frukter och mjölk så jag kan göra meeeer, så vidrigt gött är det. Blir även mätt på det :) Rätt gött faktiskt, men ajaa! Imorgon var jag i Karlstad med Paulina och shoppade lite, kom hem med 5-packer doftljus,4 små handdukar och en tröja :) Hade en trevlig dag med min sköna ;) Fann ju dock en liten sak som kunde ha gjort dagen lite bättre, men ajaa. :) Hehe, på Torsdag kommer även Emma hit. Blir trevligt, har inte träffat henne på väldigt länge ska även på ett möte med den som ska vara min kontaktperson på Torsdag. Får se hur det går, sen på Fredag ska jag på ett till möte fast då hos en sjukgymnast. Mycket bollar i luften och försöker hålla kontroll över det dock det är svårt. Varje gång det har varit så har jag fått panik och bara låst in mig och skitit i allt, men jag försöker nu. Trots att det är väääääldigt svårt för mig. Men jag försöker, försöker visa mig stark. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback