Tankar.

- Gud vad fin jag känner mig idag.
- Usch, hur kan du säga så? Ser du inte din dubbelhaka?
- Sminket vart fan lyckat.
- Va fan, lite mascara kan väl en 5 åring dra på bättre än du.
- Mitt hår är verkligen skit fint idag.
- Men va fan? Det är fett och äckligt, raka av dig det ist!
- Oj, jag har fan blivit mindre. Så är visst påväg åt rätt håll!
- Ditt jävla fetto, du går bara upp hela tiden. Ser du inte det? Du bara intalar dig att du har blivit mindre. 
- Dom här kläderna passade jag i.
- Du passar inte i något, du förtjänar inte ens att vistas ute ditt jävla äckel! Inte ens att leva, döööö!
- Jag har så bra vänner, vill aldrig förlora dom.
- Du förtjänar att sitta ensam hemma hela tiden, inte ha någon kontakt med någon, inte vara kär, inte bli omtyck av NÅGON! Fattar du?





Jag tänker en sak, men min hjärna säger något annat.


Kommentarer
markus söderberg

vado har nån sagt det till dig

2012-12-30 @ 17:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback