Hurtig tjej.

Inatt har jag varit vaken hela natten, har varit nere och bokat tvätt-tid så ska snart ner till tvättstugan. Gött att få bort tvätt faktiskt, medans jag tvättar ska det städas och rensas ur garderoberna. Plocka iordning allt som ska ner till förådet, trött på att det är proppfullt i dom. Försöker även plockan undan saker jag inte behöver ha framme så det ser mer stilrent ut här, trött på att ha massamassa onödiga saker ÖVERALLT!!! Kommer bli bra när det är klart :) Satt och kollade på blocket inatt och fann en sådan sängram jag vill ha fast i vitt då för 300:- funderar fan på att slå till. Kommer isf bli en fattig månad till.. Men det får jag fan mig ta. Vill ha den, så man är ett steg närmre ett fint sovrum. Wohoo, gud vad lycklig jag skulle bli då. Ska höra med antingen med mamma eller pappa om dom isf kan hjälpa mig att köra till Karlstad och åka till tippen med den jag har nu, vill ha bort den så fort som möjligt! Jaja, nu ska jag plocka iordning tvätten för att sen gå ner och slänga i dom första maskinerna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback