Mys i soffan.

Har suttit inne hela kvällen och bara glott på tv, nu ligger jag och är smått irreterad på datorn. Börjar bli seg och allmänt jobbig, vill ha en ordentlig dator >< Men när får man lixom råd med det? Om 10 år kanske? Får väl fortsätta med skit datorer fram tills dess, eller något. Men men, just nu ligger jag och myser med bästa Tuffs. Han ligger på min arm och kurrar högt och ljuvligt, älskar honom!  Han mår fortfarande bra efter kastreringen och det värmer mitt hjärta :) Han är även snart fri från öron skabb, har knappt något i örat och kliar sig knappt det. Men har trottsallt två behandlingar kvar. Tröööök. Men men, vill att mina hjärtan ska må bra <3 Har lugit den senaste timmen och läst bloggar, har inte läst någon blogg på kanske 2 månader då jag gör det mesta via mobilen nu för tiden. Så är det, men vart sugen på att börja bogga. Så om jag är vaken i ett par timmar till kanske ni får ett par inlägg ;) hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback