what's wrong?

Har det senaste märkt att jag har varit väldigt blödig av mig, gråter för minsta lilla. Som t.ex. i en serie förut spela dom en låt som var poppis förr och är lite små sorglig. Så fort jag kände igen den började jag grina som bara den, och sen så var det sorgliga scener i serien, gjorde ju inte hela saken bättre...... Så där satt jag,ensam,mitt i natten och grät. Patetiskt? Lite, men håller väl på att gå in i känslig period då minsta lilla sorgliga påverkar mig. Frustrerande som fan.

En sak som är väldigt bra med katter är att om man har en katt son tycker om att krypa under täcket och lägga sig (som Tuffs). Så kryper han under täcket och lägger huvudet på min mage ( har mensvärk just nu) och sen tar han tassen och strycker lite över magen. Man blir så varm inombords och glad över att denna lilla sak kan känna på sig att just där har jag ont <3 Skulle inte orka med att bo själv om jag inte hade haft katterna.



älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback