Pågång.

Sitter just nu hemma hos Gunn och ska fixa en låst underblogg där jag kan skriva om min nedgång just nu, bara några få som får lösenordet till den bloggen för vill inte att fel människor ska läsa.. JUST NU. Har en liten plan som jag ska fixa :) Har idag tagit kort på hela kroppen, framifrån,sidan och även bakifrån. Har mätt allt som man ska mäta och även vägt mig. Om exakt 3 månader ska jag ta nya bilder och göra om allt igen och då kanske jag tar bort skyddet på den bloggen när jag ser att något har hänt med min kropp och jag kanske inte skäms lika mycket längre. Jag låser ju även bloggen för att inte folk ska komma skriva vad dom vill i kommentarerna som kan ta min motivation till att träna, så hoppas ni förstår :) Men det gör ni nog, för de flesta som läser min blogg är ju folk som jag känner sen en lång tid tillbaka :) Men iaf, så blir det. Nu ska jag bara komma på ett namn till den bloggen och fixa lite :) Om det är någon som är villig att pilla ihop en header åt mig så får du gärna hojta till då jag inte har tillgång till photoshop :)

Kommentarer
Maddis

Hoppas jag får tillgång till den! :) du kan förövrigt ladda ner programmet gimp som är som photoshop. Jag använder det,smidigt och enkelt. Gratis med dessutom!

2013-03-17 @ 18:46:19 | http://woytux.blogg.se
texas

Du kan alltid komma hit & pilla ihop en header, har photoshop :) Du kan även få låna kameran om du vill ta lite bilder :)

Svar: Ja, ska bara komma på hur jag vill ha de först :) Skulle behöva byta headern på bloggen här.

2013-03-17 @ 18:50:53
EmFo

Tycker du gör helt rätt :) kämpa på så gott du kan gumman, du kan klara allt du vill <3

Svar: Taaack <3

2013-03-17 @ 19:14:14
EmFo

Tycker du gör helt rätt :) kämpa på så gott du kan gumman, du kan klara allt du vill <3

2013-03-17 @ 19:15:41
Sara Eriksson

Lycka till i massor! Hoppas ja kan få lösenordet för denna resa vill ja följa:-)

2013-03-21 @ 07:55:18
Tilda

Heja dig! Önskar dig all lycka =)
Kram från Göteborg!

2013-04-11 @ 19:25:41 | http://harlemrequiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback