Ååh härliga dag.

Idag fick jag äntligen ett brev jag har väntat på, Torsby har tagit emot min remiss och jag ska få komma på ett första möte inom 13 veckor. Är så glad, har velat fira med något men har inte haft ork idag eftersom jag har varit så jävla dö! Men nu har jag piggnat till och dunkar lite musik, har även diskat det första. Tänkte ta och fixa mig lite käk och sen diska det sista för att sen gå ut och vara lite social och lämna tillbaka datorn till Bettan. :) Har typ enda sen jag vakna lugit i soffan och kollat på film så det har var rätt härligt. Men nu blir det att börja med köttfärssåsen så man får i sig något att käka idag iaf :)

 

Kommentarer
Bina

Har du några frågor om op så kan du alltid höra av dig :)

2013-09-03 @ 13:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback