Ensamhet.

Har inte haft ork till att uppdatera. Mycket som händer, många känslor och tankar har dykt upp. Det kliar i fingrarna och kroppen just nu men håller mig i skinnet och drar mig undan så jag slipper få ett utbrott på någon som inte ska ha det. Dom som har varit min stöttning är Emelie, Andrea och Jessica C. Vid sådana här händelser önskade jag att Emelie bodde närmre och Jessica C bodde kvar i Arvika. Men är överlycklig över att jag och Andrea har börjat få tillbaka den kontakten vi hade förr :) Men men. Sånt är livet folket, nu ska jag lägga ner mobilen och lyssna på tystnaden och känna ensamheten i kroppen..




Kommentarer
Emelie

Finns alltid här för dig. <3

2013-09-14 @ 16:14:05 | http://takeitontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback