Naglar.

Har seriöst fått nagel mani, pysslar hela tiden med mina naglar. Det är riktigt kul när det blit snyggt och den senaste designen blev jag riktigt nöjd över. Körde på leopard mönster, det var rätt lätt faktiskt :)
Det man gör är att man kör ett baslack i valfri fräg, jag körde på depend nr 361. Det är en härligt grön färg :) Sen tar man antingen en tandpenetare eller ett litet svart hår spänne och gör prickar med (med en annan färg) jag körde med kicks nail polish nr 011. Gör absolut inget om dom blir olila stora! Sen tar du yttligare en färg. Typ svart (helst ska det vara en mörk färg) och så gör du som halva månar runt prickarna. Bus enkelt och snyggt som atan :)





Den sista bilden är på Andrea's naglar. Typ cracked nails :) Du kör på med ett baslack i valfri färg och låter det torka sen tar du en färg som ska bli cracked och duttar med plastfolie :)

Anyways! Någon som känner sig manad att ta sig an min bloggdesign? Är sjukt trött på den "/ Den som gör det får en kram och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback