Kom tillbaka.

Det har varit lite jobbigt sen Emelie och Maddis åkte, det var så skönt att ha dom här. Hoppas nu bara dom bestämmer sig för att flytta till Arvika. Fy fan vad mitt liv ska kännas perfekt då! Kunna ha dom så det är bars att ta en promenad lixom. Tror nog INGEN skulle fatta den lyckan.

Just nu går jag och väntar på att dom ska ringa från Torsby och typ säga "välkommen den 7:e Maj på dietistkurs!" Då kommer jag grin av lycka!! Så håll era tummar på att dom ringer snart så jag slipper vänta!!!



kom tillbaka till mig <3

Kommentarer
Rundamamman

Hoppas du får komma på dietistkursen snart! Har du fått något datum för op?

2014-04-24 @ 12:16:34 | http://rundamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback