Alla hjärtans dag.

Inget jag direkt firar faktiskt. Dock har denna dagen varit väldigt bra, vakna vid 10:00. Låg kvar i sängen en halvtimme typ, spelade lite på mobilen sen ringde Emelie. Det är väl det som har gjort att denna dagen känns riktigt bra :D Vi har planerat lite och dom det ser ut nu så kommer hon slutet av Mars början av April. Kanske Maddis också :D Ooh happhy day. Det här behövde jag verkligen ska jag säga er. Har velat att Emelie ska hälsa på länge :D Iaf, efter att ha pratat med henne om allt och inget i 45 min så gick jag bort till Gunn. Satt där med Jessica och Texas och spelade Hay Day xD Nu tinar jag nötfärs i varmtvatten så jag kan köra köttfärslimpa snart ^^ mhmm. Men nu ska jag se hur det går och plocka lite :)



Vi hade lite sol förut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback