The Roof.

Snart är det dags att dra till bussen och åka in till stan. Ska in på coop och handla lite sen gå till Andrea en stund och lämna sakerna där och sen blir det The Roof för att träffa en tjej från en gbp sida på fb. Ska bli riktigt kul att träffa henne, vi har pratat sen tidigt i höstas :) Ska bli kul att få vädra lite tankar och ideer men någon så. Sen så älskar ju jag att träffa nytt folk :D så det blir bra. Har sminkat mig lite för man kan ju inte se ut som världens lodis om man ska till The Roof xD Men något jag inte riktigt fattar är hur TVÅ kajaler jag köpte i Nov har försvunnit :o Sist jag använde en kajal senast var när jag var med Andrea till Karlstad för någon vecka sen.. Hmmm. Knepigt det där, men får väl köpa en ny när jag får pengar. Inte mer med det :p Nej, toan och sen göra iordning sig för att gå ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback