Jag lever.

Ojojoj och oj vad länge sen det var jag uppdatera bloggen. 9:e Nov sist, det är mycket som har hänt sen sista. Har varit på första mötet i Torsby inför gbp och går och väntar nu på nästa, det har varit jul och jag har fått jätte fina och bra julklappar. Sen har ju lugit i influensa, slutat röka och slutat dricka energydricka varje dag. Energydrickan hörde ihop med rökningen faktiskt, det var lixom mitt kaffe till ciggen. Vad har hänt mer?
Jag har fått iordning i lägenheten och har nu bestämt att varje söndag är det städdag då jag vill hålla det fint :) Sen har jag även fått upp ögonen om hur jag har misshandlat mig själv. Men är glad att jag börjar komma igång med livet igen, jag har börjat med matdagboken igen och kämpar med att få i mig 3-5 mål om dagem och jag gör detta för att det ska bli lättare senare. Imorgon eller på måndag blir der badhuskort :D Men nu ni. Nu ska jag försöka sova ett par timmar och hoppas på att mamma ska till stan imorgon så man slipper ta bussen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback