Life today is a new beginning.

Mjaae . I söndags stor städa jag hela lägenheten, dammsög, dammtorka och skurad. Kan ju säga att det veeeerkligen behövdes med tanken på allt damm jag hade i lägenheten :o det var fan sjukt! Var knappt utanför dörren, var på kvällen sen var jag inne resten av dagen.

Måndag.
Igår så vakna jag i någorlunda tid. Gick upp och plockade lite här hemma och så. Sen 14:45 tog jag bussen in till stan och gick upp till badhuset för att köpa badhus kort. Efter det väntade jag på att Andrea skulle komma för hon var ute och gick med Musse man :) Sen blev det ju hem till henne. Vi satt och tjötade och sö bjöd dom pä mat :) Lax, potatis och kall sås. Var mums i magen. Sen körde Andrea hem mig och jag bara slappa med katterna resten av kvällen. :)

Idag ska jag ta och umgås med grannarna här tänkte jag. Ska ta och göra mig lite dricka och gå ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback