Silence

Tysynad. Känns som om ångesten ska äta upp mig, tänker för mycket och känner mig hela tiden så ensam, även i sällskap. Jag vill bara spy ur mig allt, känner mig inte trygg i kroppen. Kan inte jag få denna jävla op snart så jag kan få börja bygga med mitt självförtroende och självkänsla? Jag vill kunna känna mig snygg och slippa obehag varje jävla dag! Att dag in och dag ut gå och äcklas av sig själv är då inte kul, jag orkar just nu inte ens engagera mig i mitt utseende.

Går just nu och tänker väldigt mycket på Mike. Saknar honom väldigt mycket och vill prata med honom. För jag och han kunde prata om ALLT och drog orden ur mig ibland, fick mig att öppna mig och prata mer om saker jag annars inte gör. Kom tillbaka jag behöver dig!

Kan inte någon bara skjuta mig så jag slipper alla dessa jävla tankar och känslor? Tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback