hungry eyes.

Idag har det varit väldigt blandade känslor. Har fått veta att två från min info grupp har fått samtal från Torsby om tid till dietistkurs.. Vill ju jag med :o så tänkte ringa imorgon när dom har telefontid och höra om dom vet något om mig :) Anyways, sen hade jag möte 15:00 här hemma med mamma,min kontaktperson och sjuksköterska. Det gick bara bra, efter det åkte mamma hem så bestämde vi att jag skulle vara hos henne 17:10 så vi sen kunde åka och handla. Köpte på mig lite mer ramlösa då det började bli tomt på det :p Sen blev det hem och då fick jag ett glädjande besked. Emelie och Maddis har äntligen bokat biljetter, så nu är det 8 dagar kvar tills dom kommer. GUUUUD vad jag längtar. Ska bli SÅ kul, mina hjärtan <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback