Vår.

Det känns så fruktansvärt skönt att våren är på intåg nu. Hoppas på att det inte blir mer snö nu och iställt härliga fina dagar :)

Igår var jag hemma hos mamma, hon fyllde 55 i Fredags så vi firade henne igår :) Köpte två fina ljuslyktor till henne för det jag hade tänkt att köpa fanns tyvärr inte. Men hon blev glad ändå :) Efter kalaset blev det hem och slappade. Fick även med mig en tavellist jag skruvade upp ganska snabbt :)

Idag har jag väl inte gjort så mycket, har städat lägenheten iaf och det känns gött att ha det gjort :) Så nu tinar jag nötfärs så jag kan göra mat snart ^^



Min nya matta jag fick av mamma :D Tänk vad en sådan grej kan göra med ett rum. Köket känns ju genast mycket fräschare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback