Vecka 1.

Jag har nu gått på flyt i en vecka, en jävla vecka. Hur har det gått då? Galant enligt mig faktiskt. Imorgon är det första vägningen sen jag börja och min sjuksköterska vet INGET! Ska bli så kul och se vad som har hänt på vågen :) På kroppen vet jag, har minskat ca 5cm runt bysten så att ja :D Sen imorgon är det TVÅ JÄVLA VECKOR kvar till op!! Skit alltså, men detta hade inte gått så bra om jag inte hade dom vännerna jag har!!! Spec Andrea :) Känner mig lyckligt lottad som har henne kvar i min vänkrets efter 10 år. Tack hjärtat för att du finns där! <3 Nu ska jag försöka få ett par timmar sömn innan man ska upp, har ett par grejer som ska göras innan mötet så :)

Godnatt :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback